vineri, 2 august 2013

My 1001cosmetice.ro Order

                            Hello There!
            Cum standul Essence din orasul meu, este extrem de prost aprovizionat...nu au adus niciodata o colectie in editite limitata, iar restul produselor sunt intotdeauna pe terminate...am vazut postarea de pe facebook a celor de la 1001cosmetice cum ca noua editie limitata essence se poate cumpara de la ei de pe site.
            Asa ca, mi-am luat inima in dinti si am plasat o comanda pe site-ul www.1001cosmetice.ro
            Nu am cuvinte sa spun cat de incantata sunt de  acest site...coletul a fost cu grija impachetat, iar produsele de asemenea! Absolut toate produsele au ajuns intr-o stare perfecta!


   How cute is that??
   De asemena, continutul coletului arata cam asa...


   Bubble Wrap!! :X


   Si....produsele pe care le-am comandat arata cam asa...

 
 


      Am sa fac un review pentru fiecare produs, pe scurt pot sa va spun ca sunt foarte incantata de ele.
      De asemenea, lucruri importante de stiut despre 1001cosmerice.ro:

       - Pentru orice comanda de 50 lei primiti un mini deo Nivea! (il puteti vedea si in fotografia mea)
       -La comenzi de peste 150 lei beneficiati de transport gratuit! iar coletul vine in maxim 4 zile.
      
  Mai multe detalii gasiti in sectiunile "cum cumpar" sau "cum primesc" pe www.1001cosmetice.ro

   Recomand cu mare caldura acest site! Comandati cu incredere!



     Cum spuneam, urmeaza multe postari despre produse, si look-uri cu acestea! stay tunned!





****Aceasta postare nu este sponsorizata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu